لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
با تیمی در سطح بارسا و رئال بازی داریم

با تیمی در سطح بارسا و رئال بازی داریم

یوونتوسی ها در آخرین دیدار مرحله ی گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سویا خواهند رفت و کسب یک تساوی برای یووه، برابر با صدرنشینی در یکی از سخت ترین گروه های این مسابقات می باشد.

سرمربی تیم سویا در رابطه با این دیدار گفت:

"تیمی که فردا به مصافش می رویم ، در سطح بارسلونا و رئال مادرید است. ما تلاش خواهیم کرد که به همان شکلی که مقابل آن دو تیم عمل کردیم فردا بازی کنیم. [سویا در هر دو بازی خانگی با این دو تیم ، به پیروزی رسیده است.]

"من لیگ ایتالیا را عمیقا آنالیز کرده ام ، آنچه از تحلیلمان فهمیده ایم این است که یوونتوس دفاعی بسیار خبره دارد. آنها مستحکمند ، کیفیت خوبی دارند و خصوصیاتی دارند که در جهان کمیاب است و نه فقط در ایتالیا."

"یوونتوس سه مدافع مرکزی باورنکردنی دارد ، بارزالی ، بونوچی و کیه لینی."

"آنها در هر بازی نشان می دهند که چقدر شگفت انگیزند ، وقتی در دفاع سه نفره حضور می یابند یا حتی وقتی 2 تا از آنها در سیستم 4-4-2 هستند ، کیفتی خارق العاده دارند که سخت جای دیگر پیدا می کنید."

"همه چیز در دست ما نیست ، تمام کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یک بازی فوق العاده انجام دهیم ، به خوبی در برابر این حریف قدرتمند آماده شویم و به خودمان ایمان داشته باشیم."

"اگر فردا برنده باشیم ، به بازی در شهر منچستر نگاه خواهیم کرد.سیتی برای رسیدن به هدفش ، صدرنشینی گروه ، نیاز به برد دارد ، و بروسیا در فرم فوق العاده ایست."

"تمام این شرایط نشان می دهد که بازی فوق العاده خواهد بود ، اما تنها هدف ما پیروزی در بازی فرداست."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: